Visualització de contingut web

Càtedra Pagoda - Universitat de València

2023

L'objecte del present conveni determinar la col·laboració entre la Conselleria i la UV en la realització de les activitats relacionades amb el foment, desenvolupament i realització de tasques de participació ciutadana, durant l'exercici 2023. En concret, la col·laboració es desenvolupa amb activitats de coordinació, investigació, divulgació i formació.

 

2022

La Càtedra Pagoda de la Universitat de València (Càtedra de Govern Obert, Participació i Open Data), en el marc del conveni de col·laboració amb la Generalitat, a través de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica en matèria específica de participació ciutadana, ha realitzat un estudi de necessitats formatives del col·lectiu de professionals dedicats a la participació ciutadana de les corporacions locals.

El propòsit d'aquest estudi és incidir en la construcció d'una cultura ciutadana de participació a través de la formació i sensibilització a personal de l'administració en les noves polítiques de governança, i que la participació siga un criteri transversal d'actuació de les administracions públiques.

 

2019

La Direcció General de Participació Ciutadana té com a objectiu principal fomentar la cultura de participació des de l'àmbit educatiu. Aquesta publicació realitzada en el marc del conveni de 2019 amb la Càtedra Pagoda i en coordinació amb el departament competent en matèria d'educació i de l'IVAJ, estableix mesures pertinents per a planificar els projectes educatius necessaris que estimulen la participació en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Aquesta guia s'estructura de la següent manera:

  • Consideracions sobre les persones joves i les polítiques de joventut.

  • Proposta metodològica per a un itinerari d'educació per a la participació "creant futur".

  • Etapes del projecte i sessions de treball.

  • Fitxes pràctiques per a desenvolupar la cultura de participació en les aules.

CREANT FUTUR. Itinerari d'educació per a la participació juvenil.